سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی-10-افزونه-اینستاگرام-وردپرس

قرار دادن پست های اینستاگرام در وب سایت وردپرس یک استراتژی عالی برای افزایش تعامل در رسانه های اجتماعی است که بسیاری از سئوکاران نیز آن را پیشنهاد می کنند. اگر شما هم تمایل دارید قیمت سئو را بدانید می توانید روی لینک کلیک کنید. به این ترتیب، می توانید یک گالری بصری جذاب ارائه دهید و بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا دنبال کننده اینستاگرام شما شوند.

به لطف افزونه های اینستاگرام وردپرس، می توانید به سرعت چندین حساب رسانه اجتماعی را به هم متصل کنید و بدون هیچ دانش کدنویسی فید ایجاد کنید.

با این حال، انتخاب بهترین افزونه وردپرس برای ایجاد فید اینستاگرام می تواند زمان بر باشد. برای سرعت بخشیدن به این فرآیند، ما 10 بهترین افزونه وردپرس اینستاگرام را برای موارد استفاده مختلف گردآوری کرده ایم.

10 افزونه برتر وردپرس اینستاگرام

بیشتر افزونه‌های فید اینستاگرام گزینه‌های پیکربندی استانداردی مانند سفارشی‌سازی چیدمان و تعدیل محتوا را ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند افزودن فید از دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی داشته باشید، افزونه‌های پولی وردپرس اینستاگرام را انتخاب کنید.

در مورد پشتیبانی مشتری، همه افزونه های ممتاز موجود در لیست خدمات استانداردی را ارائه می دهند. در همین حال، می توانید در انجمن های مختلف وردپرس در مورد افزونه های رایگان اینستاگرام کمک بخواهید.

بدون بحث بیشتر، بیایید به 10 بهترین افزونه وردپرس اینستاگرام نگاهی بیندازیم و ویژگی های کلیدی و محدوده قیمت هر کدام را تجزیه و تحلیل کنیم.

Spotlight Social Feeds

آمار فیدهای اجتماعی Spotlight:

دانلود: 50000+

امتیاز: 4.8/5

ویژگی های قابل توجه: فید قابل خرید، هدر فید سفارشی، گزینه های سفارشی سازی طراحی متعدد، کش هوشمندانه و بهینه سازی تصویر

قیمت: فریمیوم (39-99 دلار در سال)

Spotlight Social Feeds به کاربران این امکان را می دهد که چندین فید اینستاگرام و حساب کاربری را در یک وب سایت وردپرس جاسازی کنند تا تعامل بازدیدکنندگان را افزایش دهند. به سرعت عکس‌ها، فیلم‌ها و حلقه‌ها را در هر قسمت از وب‌سایت خود نمایش دهید.

به لطف گزینه های سفارشی سازی افزونه، می توانید طرح هایی را برای صفحه های مختلف ایجاد کنید. علاوه بر این، این افزونه هشتگ های پست اینستاگرام را به تگ های alt تبدیل می کند و از محتوای پویا برای کمک به بهبود عملکرد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما استفاده می کند.

برای استفاده از این افزونه، یک قالب از پیش ساخته شده انتخاب کنید یا طرح فید خود را ایجاد کنید، حساب خود را متصل کنید و فید اینستاگرام خود را در وردپرس نشان دهید.

ویژگی های کلیدی

  • اثبات اجتماعی فوری – پست های برچسب گذاری شده در اینستاگرام را به اشتراک بگذارید و فیدهای هشتگ ایجاد کنید تا اثبات اجتماعی و توصیفات را در سایت خود نمایش دهید.
  • سفارشی سازی کامل – از بین بیش از 40 الگوی فید قابل تنظیم برای ایجاد گالری تصاویر جذاب در وب سایت خود انتخاب کنید. شما همچنین می توانید طرح منحصر به فرد خود را از ابتدا ایجاد کنید.
  • فیلتر کردن پست - کلمات کلیدی، هشتگ ها و عباراتی را برای نمایش یا پنهان کردن پست ها در گالری های وب سایت خود تعریف کنید. همچنین یک تنظیم فیلتر جهانی برای همه فیدهای اینستاگرام شما قابل اعمال است.
  • تعدیل محتوا - پست هایی را که می خواهید در وب سایت خود نمایش دهید تنظیم کنید. از طرف دیگر، می‌توانید محتوای اینستاگرامی را که برای فید شما مناسب نمی‌دانند حذف کنید.
  • فید قابل خرید – محصولات WooCommerce را در پست های خود ادغام کنید و به بازدیدکنندگان اجازه دهید مستقیماً از فید شما کالاها را خریداری کنند.
  • تجزیه و تحلیل داخلی - عملکرد پست های اینستاگرام خود را اندازه گیری کنید و بینش هایی را برای بهبود وب سایت خود به دست آورید.

Feed Them Social

به آنها آمار اجتماعی بدهید:

 

دانلود: 50000+

امتیاز: 4.7/5

ویژگی های قابل توجه: یک تولید کننده کد کوتاه ساده، چندین گزینه فید اجتماعی، یک طرح همه کاره

قیمت: فریمیوم (50-199 دلار در سال)

SlickRemix’s Feed Them Social یکی از بهترین افزونه های اینستاگرام وردپرس برای نمایش انواع فیدهای اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و یوتیوب در سایت وردپرس شما است. همه فیدها به طور کامل در دستگاه های مختلف پاسخگو هستند.

علاوه بر این، فید افزونه تقریباً با هر تم وردپرس مطابقت دارد و ادغام اینستاگرام شما را یکپارچه می کند.

پس از نصب و فعال سازی افزونه، به منوی FT Social در داشبورد خود بروید و روی Add New Feed کلیک کنید. حساب مورد نظر خود را برای راه اندازی از گزینه های شبکه اجتماعی انتخاب کنید. سپس، به دستیابی به رمز دسترسی ادامه دهید.

ویژگی های کلیدی

 

  • انواع فید چندگانه – با نسخه ممتاز افزونه هر تعداد فید را که می خواهید تنظیم کنید. در همین حال، نسخه رایگان به شما امکان می دهد سه نوع فید اضافه کنید. به عنوان مثال، فید یوتیوب شامل ویدیوهای آپلود شده اخیر، یک لیست پخش خاص و ویدیوهای کانال است.
  • تولید کننده کد کوتاه - به راحتی کد کوتاه را برای پیکربندی نوع فید، عرض گالری و ارتفاع ثابت و تعداد تصاویر برای نمایش ایجاد کنید.
  • برنامه‌های افزودنی اجتماعی – برای نمایش رتبه‌بندی‌ها در وب‌سایت کسب‌وکارتان، برنامه‌های افزودنی مانند نظرات Facebook را اضافه کنید.
  • گزینه های اشتراک گذاری اجتماعی – این افزونه وردپرس اینستاگرام به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا فیدها یا پست های سایت شما را در صفحه خود به اشتراک بگذارند.
  • ویرایش آسان - پیش نمایش فید زنده را همانطور که آن را سفارشی می کنید ببینید. همچنین، می توانید یک فید بسازید و آن را ذخیره کنید تا بعدا ویرایش کنید.

پیشنهاد مطالعه: سئوی داخلی چیست

Social Slider Widget PRO

آمار فید اسلایدر اجتماعی:

 

دانلود: 80000+

امتیاز: 4/5

ویژگی‌های قابل توجه: فیدهای اینستاگرام نامحدود، گزینه‌های طرح‌بندی متعدد، تعدیل بصری، فید قابل خرید، سفارش نمایش تصویر

قیمت: freemium (29-99 دلار در سال یا 89-299 دلار برای اشتراک مادام العمر)

این افزونه وردپرس اینستاگرام به شما امکان می دهد فیدهای اینستاگرام یا محتوای نامحدودی را در سایت خود با استفاده از کدهای کوتاه نمایش دهید. Social Slider Widget PRO گزینه های طرح بندی مختلفی از جمله لغزنده، تصویر کوچک، برجسته و سنگ تراشی را ارائه می دهد.

همه طرح‌بندی‌های فید پاسخگوی تلفن همراه هستند. همچنین، فید این افزونه به طور پیش فرض با سبک وب سایت شما ترکیب می شود.

Social Slider Widget PRO راه اندازی سریع و آسان برای استفاده را ارائه می دهد، حتی برای کاربران مبتدی اینستاگرام مناسب است. برای شروع استفاده از آن، به سادگی نام کاربری خود را وارد کنید، و نیازی به مجوز در اینستاگرام یا مدیریت توکن ها نیست.

با این حال، توصیه می کنیم نسخه پریمیوم این افزونه را انتخاب کنید زیرا بیشتر به روز می شود.

ویژگی های کلیدی

 

  • طرح‌بندی‌های قابل سفارشی‌سازی – تنظیمات تصاویر و ستون‌ها، از جمله اندازه، تعداد محتوا برای نمایش و فاصله تصویر را پیکربندی کنید.
  • پیوند تصویر – پیوند تصاویر به نمایه کاربر یا انواع مختلف URL ها، مانند تصاویر، پیوست ها و موارد سفارشی.
  • ترتیب نمایش تصویر - ترتیب تصاویر را بر اساس تاریخ، محبوبیت یا مرتب‌سازی تصادفی تصویر تنظیم کنید.
  • سیستم تعدیل بصری - به راحتی پست های خاصی را از حساب اینستاگرام خود نشان دهید یا پنهان کنید.
  • خوراک قابل خرید – پست های اینستاگرام را در صفحه محصول فروشگاه آنلاین خود به اشتراک بگذارید تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی از سایت شما خرید کنند.
  • لایت باکس رسانه ای پاپ آپ – این ویژگی نسخه حرفه ای به بازدیدکنندگان اجازه می دهد بدون خروج از سایت شما، پست های فید شما را به صورت پاپ آپ مشاهده کنند.
  • پشتیبانی قابل اعتماد مشتری – یک انجمن پشتیبانی رایگان و یک انجمن ممتاز برای کمک به کاربران در مسیریابی افزونه ارائه می دهد.

Social Feed Gallery

آمار گالری فید اجتماعی:

 

دانلود: 80000+

امتیاز: 4.4/5

ویژگی های قابل توجه: سفارشی سازی ظاهر فید، API بهینه شده، لایت باکس پاپ آپ، به روز رسانی خودکار سایت

قیمت: freemium (49-149 دلار برای اشتراک مادام العمر)

یکی دیگر از افزونه های فید اینستاگرام عالی Social Feed Gallery است که توسط QuadLayers توسعه یافته است. این افزونه وردپرس برای اتصال چندین حساب اینستاگرام و نمایش فیدهای مختلف مفید است.

Social Feed Gallery یک API اینستاگرام بهینه‌سازی شده برای ذخیره‌سازی داده‌ها، به حداقل رساندن درخواست‌ها و کاهش زمان بارگذاری صفحه ارائه می‌دهد - به کاربران کمک می‌کند تا عملکرد عالی سایت را حفظ کنند.

مراحل استفاده از افزونه ساده است. پس از فعال سازی اعتبار خود را اضافه کنید، روی افزودن حساب جدید کلیک کنید و یک حساب کاربری یا هشتگ را انتخاب کنید تا به طور خودکار توکن دسترسی شما ایجاد شود.

ویژگی های کلیدی

 

  • حساب‌های کاربری نامحدود - فیدها را از چندین حساب اینستاگرام با طرح ممتاز افزونه نمایش دهید.
  • لایت باکس قابل تنظیم - تنظیمات را برای نمایش یک پنجره پاپ آپ پیکربندی کنید تا کاربران دید بهتری از محتوای اینستاگرام شما در سایت وردپرس خود داشته باشند.
  • هایلایت پست – شناسه ها، هشتگ ها یا الگوهای پست خاصی را تنظیم کنید تا برخی از پست های اینستاگرام را در گالری سایت خود برجسته کنید.
  • طرح‌بندی فید قابل تنظیم – ظاهر و ترتیب فیدهای اینستاگرام خود را با استفاده از طرح‌بندی‌های پیش‌فرض رایگان، مانند شبکه و چرخ فلک، تغییر دهید. با طرح های ممتاز، گزینه های چیدمان بیشتری از جمله سنگ تراشی دریافت خواهید کرد.
  • گزینه‌های سفارشی‌سازی چندگانه – نسخه ممتاز افزونه گزینه‌هایی را برای فعال کردن دکمه بارگذاری بیشتر، سفارشی‌سازی رنگ با پس‌زمینه سفارشی و اطلاعات نمایه سفارشی در هدر فید ارائه می‌دهد.

افزایش امنیت وردپرس

Smash Balloon Instagram Feed Pro

Smash Balloon Instagram Feed Pro آمار:

 

دانلود: 1,000,000+

امتیاز: 4.9/5

ویژگی های قابل توجه: سفارشی سازی فید کامل، گزینه های کد کوتاه داخلی، سفارشی سازی هدر، سیستم ذخیره سازی پشتیبان

قیمت: freemium (Instagram Feed Pro با قیمت 49-149 دلار در سال، بسته نرم افزاری All Access 299 دلار در سال هزینه دارد)

Smash Balloon Instagram Feed Pro یک ویرایشگر فید با گزینه های سفارشی سازی مختلف برای ساده سازی فرآیند ویرایش ارائه می دهد. این افزونه وردپرس اینستاگرام سریع و آسان برای استفاده است زیرا می توانید تغییرات را در زمان واقعی پیش نمایش کنید.

علاوه بر این، دارای چندین طرح خوراک از پیش ساخته شده است، از جمله لیست، شبکه، سنگ تراشی و چرخ فلک. بعلاوه، تمام فیدهای ایجاد شده با افزونه اینستاگرام، پاسخگوی تلفن همراه هستند.

هنگامی که پلاگین اینستاگرام Smash Balloon را فعال کردید، فید اینستاگرام را در نوار کناری داشبورد خود مشاهده خواهید کرد. به منوی All Feeds بروید و روی Add New کلیک کنید تا فید خود را ایجاد و سفارشی کنید. در نهایت، حساب خود را برای نمایش فید اجتماعی متصل کنید.

اگر می‌خواهید یک فید عکس اجتماعی از پلتفرم‌های دیگر مانند فیس‌بوک اضافه کنید، بسته نرم افزاری All Access آن را با قیمت 299 دلار در سال انتخاب کنید.

ویژگی های کلیدی

 

  • کاملاً محلی و قابل ترجمه - با تغییر رشته های متنی فید، متن را در فید خود به هر زبانی که می خواهید نشان دهید.
  • گزینه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی - پست‌ها را از وب‌سایت خود به سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به راحتی با گزینه‌های اشتراک داخلی به اشتراک بگذارید.
  • فیدهای نامحدود - یک یا چند فید را بدون محدودیت در وب سایت خود اضافه کنید.
  • سیستم ذخیره‌سازی پشتیبان - با ذخیره هوشمند پشتیبان‌گیری، عملکرد تغذیه پایدار را حفظ کنید، حتی زمانی که یک شبکه اجتماعی قطع است.
  • بارگذاری پویا داده ها – این افزونه وردپرس اینستاگرام درخواست های خارجی را کاهش می دهد، بخش های مختلف فید شما را ذخیره می کند و سرعت بارگذاری صفحه را افزایش می دهد.
  • بهبود محتوای پویا - محتوای رسانه های اجتماعی را مستقیماً در صفحه خود قرار دهید تا ارتباط سایت خود را بهبود ببخشید.

Instagram Feed by Elfsight

آمار فید اینستاگرام:

 

دانلود: 50000+

امتیاز: 4.9/5

ویژگی‌های قابل توجه: تعدیل محتوا، طرح‌بندی‌های لغزنده و شبکه، یک شبکه محتوای انعطاف‌پذیر، عنوان فید سفارشی، فید قابل خرید، سفارشی‌سازی رابط کاربری

قیمت: 5-20 دلار در ماه

اگر به دنبال افزونه وردپرس فید اینستاگرام با گزینه های سفارشی سازی انعطاف پذیر هستید، فید اینستاگرام Elfsight را در نظر بگیرید. این افزونه وردپرس اینستاگرام با ارائه 12 طرح رنگی آماده برای استفاده، می تواند هنگام ایجاد یک فید جذاب بصری مفید باشد.

با استفاده از آن می‌توانید عکس‌ها، هشتگ‌ها، نام‌های کاربری و آدرس‌های اینترنتی را برای افزایش تعامل بازدیدکنندگان نمایش دهید. برخلاف سایر افزونه های اینستاگرام برای وردپرس در این لیست، از شما می خواهد که یک حساب کاربری ایجاد کنید و یک ویجت در وب سایت خود ایجاد کنید.

پانل ویرایشگر بلوک خود را به پایین اسکرول کنید تا بلوک Social Feed را پیدا کنید، روی آن کلیک کنید تا یک پنجره برنامه Elfsight نشان داده شود.

با این حال، این ویجت فید اینستاگرام نسخه رایگان ندارد. اما می‌توانید طرح رایگان را امتحان کنید تا قبل از خرید یک طرح پولی، همه ویژگی‌ها را مرور کنید. علاوه بر این، برنامه های فید اینستاگرام با 14 روز ضمانت بازگشت پول ارائه می شود.

 

ویژگی های کلیدی

 

سفارشی سازی UI انعطاف پذیر - پارامترها و طرح های رنگی را تنظیم کنید تا فید را با سبک وب سایت خود ترکیب کنید. همچنین، می توانید از نقاشی سفارشی برای ایجاد یک طرح گالری متمایز استفاده کنید.

طرح بندی های لغزنده و شبکه ای – فید اینستاگرام خود را به عنوان یک گالری جداگانه یا به عنوان بخشی از محتوای صفحه خود نمایش دهید.

الگوهای از پیش تعریف شده – از بین الگوهای کاشی و کلاسیک برای نمایش فید خود انتخاب کنید. اولی به شما امکان می دهد جزئیات را پنهان کنید و پست ها را بدون هیچ جزئیاتی نمایش دهید، در حالی که دومی شامل اطلاعاتی مانند تاریخ، نظرات و نام کاربری است.

گزینه های تعدیل - از فیلترهای حذف یا فقط برای نمایش عکس های انتخابی خود استفاده کنید.

فید اینستاگرام قابل خرید – از دکمه های CTA داخلی برای پیوند دادن صفحات محصول به عکس های خود استفاده کنید.

Intagrate

آمار یکپارچه سازی:

 

دانلود: 6000+

امتیاز: 3.8/5

ویژگی های قابل توجه: کنترل کامل محتوا، ارسال برنامه ریزی شده، حساب کاربری نامحدود اینستاگرام، فیلتر هشتگ، تعدیل تصویر

قیمت: فریمیوم (55-255 دلار در سال)

Intagrate یک افزونه فید اینستاگرام برای انتشار عکس ها از پلتفرم در وب سایت شما است. با ادغام خودکار عکس های اینستاگرام با سایت وردپرس کار می کند.

مانند اکثر افزونه های ارائه شده در این مقاله، می توانید چندین حساب با پیکربندی های مشابه یا متفاوت راه اندازی کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب و فعال کنید، سپس به صفحه تنظیمات افزونه بروید تا به حساب اینستاگرام خود وارد شوید. پس از اتمام، می توانید شروع به انتشار عکس های اینستاگرام کنید. همچنین، گزینه ای برای ایجاد کتابخانه رسانه ای خود وجود دارد.

ویژگی های کلیدی

 

  • چندین عکس و ویدیو – ترکیبی از عکس‌ها و ویدیوهای اینستاگرام را در یک پست اضافه کنید.
  • فیلتر کردن هشتگ – از هشتگ های منحصر به فرد برای گنجاندن یا حذف محتوا از نمایش در فید خود استفاده کنید.
  • استریم های متعدد – تصاویر اینستاگرام خود را به همراه هشتگ یا مکان تگ شده نمایش دهید.
  • ارسال برنامه‌ریزی‌شده – این افزونه تصاویر را هنگامی که بازدیدکنندگان به وب‌سایت شما می‌آیند نشان می‌دهد، اما می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که عکس‌های روزانه، هفتگی یا ماهانه ارسال کنید.
  • تبدیل هشتگ به طبقه بندی – هشتگ های اینستاگرام را به تگ های وردپرس یا طبقه بندی سفارشی دیگری تبدیل کنید.

WPZOOM Social Feed Widget and Block

ویجت فید اجتماعی و آمار بلوک:

 

دانلود: 80000+

امتیاز: 4.2/5

ویژگی های قابل توجه: اتصال چندین حساب و فید، جاسازی فیدها با استفاده از کد کوتاه، لایت باکس، بارگذاری تنبل، ستون های پاسخگو

قیمت: فریمیوم (99-179 دلار در سال)

WPZOOM’s Social Feed Widget and Block یک افزونه کاربرپسند برای نمایش فیدهای اینستاگرام در وب سایت وردپرس شما است. این به طور کامل با ویرایشگر بلاک وردپرس سازگار است و به کاربران اجازه می دهد فیدهای اینستاگرام را در هر صفحه وب سایت اضافه کنند.

این ویجت اینستاگرام برای وردپرس بسیار بهینه شده است و به شما امکان می دهد یک فید قانع کننده را با عملکرد عالی در سایت خود نمایش دهید.

برای استفاده از این افزونه کافی است آن را نصب و فعال کنید. سپس، اکانت اینستاگرام خود را متصل کنید. می توانید فیدهای نامحدود ایجاد کنید و تنظیمات مختلفی را برای هر یک از آنها پیکربندی کنید.

ویژگی های کلیدی

 

  • طرح‌بندی‌های قابل تنظیم – با تغییر طرح، یک فید منحصر به فرد را به نمایش بگذارید. در حالی که نسخه رایگان گزینه های محدودی را ارائه می دهد، برنامه های Pro طرح بندی های متعددی از جمله شبکه، سنگ تراشی، تمام عرض و چرخ فلک را ارائه می دهند.
  • پیش نمایش لایت باکس – بازدیدکنندگان می توانند به راحتی در فید شما حرکت کنند تا عکس های شما را در وب سایت وردپرس ببینند.
  • دکمه بارگیری بیشتر – از آن برای تعریف پارامترهای شبکه خود استفاده کنید و به بازدیدکنندگان سایت اجازه دهید پست های بیشتری را از فید شما پرده برداری کنند.
  • آواتار و بیو سفارشی – فید خود را با یک آواتار و نمایه اینستاگرام سفارشی شده برای افزایش آگاهی شخصی سازی کنید.
  • کد کوتاه داخلی – فیدهای اینستاگرام را در مکان های مختلف با استفاده از کد کوتاه سازگار با صفحه سازهای محبوب وردپرس مانند Elementor و Beaver Builder جاسازی کنید.
  • بارگذاری تنبل – تصاویر اینستاگرام را با کیفیت بالا در فید خود بدون کاهش سرعت وب سایت خود نمایش دهید.

WP Social Ninja

آمار WP Social Ninja

 

دانلود: 10000+

امتیاز: 5/5

ویژگی های قابل توجه: فید قابل خرید، گزینه های فیلتر عمیق، بررسی های اجتماعی، گزینه ترجمه، ادغام آسان با پلت فرم های اجتماعی و سازندگان صفحه

قیمت: فریمیوم (44-249 دلار در سال)

WP Social Ninja یک راه حل همه کاره است که به برند شما کمک می کند تا با مخاطبان بیشتری درگیر شود. با استفاده از این ابزار اجتماعی وردپرس، کاربران می توانند فیدهای اجتماعی، نظرات کاربران و ابزارک های چت را در یک وب سایت بدون دردسر نمایش دهند.

این افزونه وردپرس گزینه های سفارشی سازی ساده ای را برای ایجاد طرح دلخواه شما ارائه می دهد و به کاربران اجازه می دهد سبک فیدها، بخش بررسی ها و چت های اجتماعی را مطابقت دهند.

WP Social Ninja با ادغام شبکه های رسانه های اجتماعی غنی است و مراحل نصب آسان را ارائه می دهد. پس از نصب و فعال سازی افزونه، می توانید چندین پلتفرم را با چند کلیک به هم متصل کنید.

ویژگی های کلیدی

 

  • فیدهای اجتماعی – 10 گزینه برای انتخاب وجود دارد و کاربران می توانند از کد کوتاه برای قرار دادن چندین فید در هر نقطه از وب سایت استفاده کنند.
  • بررسی های اجتماعی - شامل اثبات اجتماعی و توصیه هایی در سایت خود برای ایجاد اعتماد برای کسب و کار شما. شما می توانید فقط بالاترین رتبه ها را انتخاب کنید و تعیین کنید که چه تعداد نقد نمایش داده می شود.
  • چت‌های اجتماعی - باکس چت پاپ‌آپ را با گزینه‌های سبک و پیام‌های خوشامدگویی متناسب با رنگ برند خود سفارشی کنید
  • چندین قالب – ابزارهای اجتماعی جذاب بصری را به راحتی با استفاده از هر یک از قالب های ارائه شده افزونه ایجاد کنید.
  • بعد یکنواخت - کاربران می توانند ارتفاع متن را برای بررسی های اجتماعی برای مطابقت با طراحی وب سایت تنظیم کنند.
  • طول محتوا - با سفارشی کردن دکمه طول محتوا، نظرات را در قسمت جلویی صفحه نمایش دهید.

Simple Social Icons

آمار نمادهای اجتماعی ساده:

 

دانلود: 200000+

امتیاز: 4.2/5

ویژگی های قابل توجه: سفارشی سازی آسان و چندین پلت فرم دیجیتال آماده است

قیمت: رایگان

Simple Social Icons یک افزونه کاملا رایگان فید اینستاگرام وردپرس است که توسط StudioPress توسعه یافته است. برخلاف سایر گزینه های این مقاله، این افزونه رسانه اجتماعی وردپرس به شما امکان می دهد آیکون های رسانه های اجتماعی را در نوار کناری صفحه خود نمایش دهید.

با استفاده از این افزونه رایگان وردپرس، می توانید عناصر را از عنوان و URL نمایه اجتماعی تا اندازه و رنگ نماد پیکربندی کنید. به جای فونت های وب، Simple Social Icons از گرافیک های برداری مقیاس پذیر (SVG) برای بهبود دسترسی استفاده می کند.

هنگامی که افزونه را فعال کردید، در داشبورد وردپرس خود به Appearance → Widgets بروید و ویجت Simple Social Icons را اضافه کنید.

با این حال، این افزونه رایگان سبک‌های آیکون محدودی را ارائه می‌کند. همچنین، سایر افزونه‌های اینستاگرام وردپرس در این لیست ممکن است برای نمایش پست‌های اینستاگرام مناسب‌تر باشند – مخصوصاً برای سایت‌های تجارت الکترونیک و صفحات تجاری.

ویژگی های کلیدی

پشتیبانی از پلتفرم های متعدد – پلاگین Simple Social Icons از بیش از 30 رسانه اجتماعی و پلتفرم دیجیتال، از جمله YouTube، Facebook، Instagram، Twitter و Tumblr پشتیبانی می کند.

سفارشی سازی آسان - از فیلترها برای تنظیم ترتیب نمادهای رسانه های اجتماعی استفاده کنید. همچنین می توانید رنگ، اندازه و تراز آیکون ها را از فرم ویجت سفارشی کنید.

مزایای تعبیه اینستاگرام در یک سایت

تعبیه اینستاگرام به معنای درج فید عکس اینستاگرام یا بیشتر در بخشی از وب سایت شما است. این کار را می توان به روش های مختلفی انجام داد، مانند ارائه اسکرین شات، استفاده از کد تعبیه شده بومی اینستاگرام، تولیدکننده کد یا نصب افزونه های فید اینستاگرام برای وردپرس.

 

در اینجا پنج دلیل وجود دارد که باید اینستاگرام را در وب سایت وردپرس خود قرار دهید:

 

رنگ و زندگی بیشتری به سایت اضافه کنید – وب سایت های وردپرس را زنده تر و از نظر بصری جذاب تر کنید.

تعامل بازدیدکنندگان را افزایش دهید – افراد را تشویق کنید که به پیمایش در فید ادامه دهند و مدت زمان بیشتری در سایت بمانند.

دسترسی گسترده تر به رسانه های اجتماعی - ترافیک یک سایت را به پروفایل اینستاگرام هدایت کنید و فالوورهای آن را افزایش دهید.

آگاهی از برند را افزایش دهید – زمانی که بازدیدکنندگان سایت و فالوورهای حساب اینستاگرام شما افزایش پیدا کنند، افراد بیشتری از برند آگاه می شوند و این خبر را منتشر می کنند.

افزایش نرخ تبدیل - برای یک سایت تجارت الکترونیک، محتوا را از حساب های اینستاگرام ایجاد شده توسط مشتریان تهیه کنید. این امر باعث افزایش اعتبار برند و تشویق افراد بیشتری به خرید یک محصول یا خدمات می شود.

نتیجه

افزونه های وردپرس اینستاگرام به شما امکان می دهند فیدهای اجتماعی را به راحتی در یک وب سایت جاسازی کنید. این به افزایش تعامل بازدیدکنندگان، دسترسی به رسانه های اجتماعی، آگاهی از برند و نرخ تبدیل کمک می کند.

در این مقاله، افزونه‌های رایگان و ممتاز وردپرس را برای جاسازی فیدهای اینستاگرام پوشش داده‌ایم. در اینجا توصیه های نهایی ما وجود دارد:

Social Slider Feed و Social Feed Gallery – ساده ترین افزونه های وردپرس اینستاگرام.

نمادهای اجتماعی ساده - بهترین گزینه برای کسانی که بودجه کمی دارند.

فید اینستاگرام توسط Elfsight – گسترده ترین ویژگی های شخصی سازی و رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد.

WP Social Ninja – ساده ترین فرآیند نصب.

Feed Them Social – چندین پلتفرم رسانه اجتماعی را فراهم می کند. علاوه بر اینستاگرام، می توانید فید فیس بوک و ویدیوهای یوتیوب اضافه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین افزونه را برای افزودن فید عکس اینستاگرام به وب سایت خود انتخاب کنید. موفق باشید!